جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

فستیوال های تابستانه استانبول

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۱ ب.ظ

تابستان به استانبول بروید و در این فستیوال ها شرکت کنید

ترکیه به دلیل فاصله کم از نظر مسافت و شباهت زیاد از نظر فرهنگ به ایران، گزینه عالی برای مسافرت ایرانیان است. تابستان استانبول، دارای جشنواره ها و فستیوال های متعددی است که استقبال کننده زیادی نیز دارند و با آغاز فصل گرما در استانبول آن ها نیز شروع می شوند.

جشنواره های تابستانه استانبول

جشنواره موزیک استانبول

در فستیوال موسیقی استانبول ارکستر های ترکی و  همچنین ارکستر های بین المللی بهترین آثار خود را ارائه می دهند و کلیه شرکت کنندگان در این جشنواره را شگفت زده می کنند. در این فستیوال بیش از  22 کنسرت اجرا می شود و از 4 ژوئن آغاز و تا 29 ژوئن ادامه دارد. اگر در این بازه زمانی قصد سفر به استانبول را دارید به هیچ وجه این جشنواره هیجان انگیز را از دست ندهید.

جشنواره موزیک استانبول

فستیوال کنسرت های کلاسیک استانبول

از دیگر جشنواره ها و فستیوال هایی که در تابستان استانبول برگزار می شود، فستیوال کنسرت های موسیقی کلاسیک استانبول می باشد. فستیوال کنسرت های موسیقی کلاسیک در منطقه کادیکوی استانبول برگزار می شود. سالن بزرگی که این جشنواره در آن برگزار می گردد اپرا سوریای نام دارد که در سال 1920 بنا شده است. با رزرو بلیط هواپیما استانبول در اواسط ژوئن می توانید خود را به این فستیوال با شکوه برسانید.

فستیوال کنسرت های کلاسیک استانبول

جشنواره خرید استانبول

استانبول دارای بهترین مراکز خرید در آسیا می باشد و به همین دلیل سفر بسیاری از توریست ها و گردشگران از کل دنیا به استانبول، به خاطر بازارها و مراکز خرید جذابش است. به دلیل استقبال خوبی که توریست ها از مراکز خرید استانبول داشته اند، سالانه در فصل تابستان و ماه ژوئن، جشنواره خرید برپا می شود. این فستیوال طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و افراد زیادی را به سمت خود می کشاند و یکی از بهترین فستیوال ها در استانبول محسوب می شود. در جشنواره خرید، مرکزهای خرید تا نه روز و در بیشتر مواقع بیش از 9 روز تا پاسی از شب باز هستند و به فروش اجناس خود می پردازند. در مقابل آن هم خیابان های استانبول نیز تا بامداد مملو از افرادی است که در این فستیوال حضور دارند و خرید خود را انجام می دهند. در جشنواره خرید استانبول اکثر مراکز خرید این شهر، فروش های فوق العاده و تخفیف های زیادی را برای شرکت کنندگان در این جشنواره در نظر می گیرند. مرکز خرید های: استانبول مال، مرکز خرید فروم، مرکز خرید زورلو و مرکز خرید ایستینیه از بهترین و فعال ترین مراکز خرید در این جشنواره هستند. جشنواره خرید از 8 ژوئن آغاز و تا 30 ژوئن ادامه خواهد داشت.

جشنواره خرید استانبول

جشنواره فتح 1453 در استانبول

از دیگر فستیوال هایی که تابستان استانبول را سرشار از شور و هیجان می کند، جشنواره فتح عثمانی 1453 می باشد. این فستیوال به زمان قسطنطنیه بر می گردد و هرساله در استانبول برگزار می شود. در جشنواره فتح عثمانی 1453، نمایش های گروهی، رژه مردان عثمانی، آتش بازی ها و نمایش های فوق العاده دیگری اجرا می شود که دیدن آن ها حتما توصیه می شود. اگر می خواهید در این جشنواره حضور داشته باشید، می توانید خرید بلیط هواپیما استانیول خود را برای تاریخ 29 می برنامه ریزی کنید که از این فستیوال جا نمانید.

جشنواره فتح 1453

جیبوجت تعدادی از این فستیوال ها به شما معرفی کرده تا برای سفر به استانبول با خرید بلیط هواپیما استانبول در زمان مناسب و در فصل تابستان به این شهر تاریخی و دیدنی سفر کرده و از جاذبه های دیدنی و همچنین این فستیوال ها بازدید کنید و لذت ببرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی