جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

بهترین زمان سفر به مسکو چه موقع است؟

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۷ ب.ظ

سفر به مسکو را در چه زمان هایی برنامه ریزی کنیم

مسکو شهر باشکوهی است و سطح فرهنگی بالایی دارد، به همین خاطر مقصد عالی برای سفر است. دقیقا مثل بقیه کشور های سابق شوروی، روسیه نیز برای برطرف کردن مشکلاتی مثل فقر، عدم وجود مراقبت پزشکی، نبود بهداشت مناسب و اعتیاد بیش از حد به الکل، تلاش زیادی کرد. با وجود این مسکو توانست خود را به یکی از گران‌ترین، اختصاصی ترین و بزرگ ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل کند.

بهترین زمان سفر به مسکو

بهترین زمان سفر به مسکو بر اساس آب و هوا

ماه های آوریل و می (۱۲ فروردین تا ۱۰ خرداد) هستند که بهترین زمان سفر به مسکو را در خود جای داده اند، در این زمان دما به ۱۰ تا ۱۵٫۶ درجه سانتی‌گراد میرسد، در کنار آن خورشید در ساعات بیشتری از روز بر شهر می‌تابد. علاوه بر هوای خوب، در این بازه زمانی شما با قیمت های پائین و خوب هتل ها همراه هستید. البته که بهترین زمان سفر به مسکو، می تواند فصل تابستان باشد، زیرا هوا گرم و برای گشت و گذار مناسب می‌شود.

بهترین زمان سفر به مسکو

فصل تابستان: ماه های ژوئن تا آگوست (۱۱ خرداد تا ۹ شهریور)

اگر برای سفر به مسکو پول زیادی را کنار گذاشته اید، می‌توانید مسکو و زیبایی هایش را در فصل تابستان ببینید و از شکوفه های تازه در آمده درختان تا جاذبه های فرهنگی آن را ببینید و لذت ببرید. ولی به دلیل اینکه قیمت هتل ها و سایر هزینه ها در این زمان بسیار بالاست ممکن است کمی برایتان آزاردهنده باشد.

بهترین زمان سفر به مسکو

فصل پاییز: ماه های سپتامبر تا اکتبر (۱۰ شهریور تا ۹ آبان)

زمانی که تابستان مسکو رو به اتمام است و پائیز از راه می رسد، فرصت خوبی برای گردشگران علاقه مند سفر به مسکو به وجود می آید. با سفر به مسکو در این فصل و این زمان از سال، از شلوغی زیاد تابستانی و همینطور هزینه های گزاف هتل ها قبل از رسیدن زمستانی سرد، به دور هستید و سفری کم هزینه را خواهید داشت.

بهترین زمان سفر به مسکو

فصل زمستان: ماه های نوامبر تا مارس (۱۰ آبان تا ۱۱ فروردین)

زمستان‌های روسیه، برای افراد ضعیف به هیچ وجه توصیه نمی شود، زیرا در بعضی ایام، خورشید حتی ممکن است فقط یک ساعت در روز بتابد و نکته دیگر اینکه برف بسیار سنگین تا مارس (۱۰ اسفند تا ۱۱ فروردین) به بارش خود ادامه می دهد. اگر می خواهید برای سفر به مسکو هزینه کمی را صرف کنید می توانید در این زمان به آنجا سفر کنید ولی توصیه ما هرگز این نیست زیرا تعداد کمی از افراد، به جز از ساکنان خود شهر، می‌توانند به خوبی این یخبندان را پشت سر بگذارند.

بهترین زمان سفر به مسکو

فصل بهار: ماه های آوریل تا می (۱۲ فروردین تا ۱۰ خرداد)

در فصل بهار دمای هوا تا حد قابل تحملی افزایش می یابد. (دمای میانگین در طول روز در بازه ۱۰ تا ۲۱٫۱ درجه سانتی‌گراد است)، ولی در این فصل هم نیاز به لباس های گرم دارید. قیمت هتل ها با آمدن این فصل، کم کم رو به افزایش است. با سفر به مسکو در این زمان هم می توانید از هزینه پائین هتل ها بهره مند شوید هم تابش گرم آفتاب را خواهید داشت.

بهترین زمان سفر به مسکو

بهترین زمان سفر به مسکو بر اساس فستیوال ها و رویدادها

اگر قصد سفر به مسکو روسیه و شرکت در فستیوال ها و جشنواره های بسیار مفرح این شهر را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. جیبوجت فستیوال هر فصل و زمانی را برای شما معرفی کرده تا راحت تر برای زمان بندی سفر به روسیه برنامه ریزی کنید.

فستیوال ها و رویدادهای فصل تابستان

فستیوال جاز اوسادبا: فستیوال موسیقی جاز در مسکو است و یک تا دو روز در جولای (۱۰ تیر تا ۹ مرداد)، برگزار می گردد و بزرگ ترین فستیوال موسیقی در روسیه به شمار می رود. گروه‌هایی با سبک های مختلفی مثل جاز، بوز، جاز-راک و دیگر سبک ها در این فستیوال، بهترین اجرا های خود را ارائه می دهند.

فستیوال جاز اوسادبا مسکو

فستیوال بین‌المللی فیلم مسکو: نخستین دوره  فستیوال بین‌المللی فیلم مسکو در سال ۱۹۳۵ به دستور استالین پیشوای شوروی برگزار شد. از این فستیوال بعنوان رقیبی برای جشنواره فیلم ونیز نام می بردند. فستیوال بین‌المللی فیلم مسکو از سال ۱۹۵۹ هر سال در شهر مسکو و در اواخر ماه ژوئن، برگزار می‌شود و از معتبر ترین فستیوال ها در جهان است.

بهترین زمان سفر به مسکو

فستیوال ها و رویدادهای فصل پاییز

فستیوال هفته مد روسیه: در اکتبر و در مسکو برگزار می گردد. در این فستیوال طراحان مد و لباس از کل دنیا آثار خود به نمایش می گذارند.

بهترین زمان سفر به مسکو

فستیوال ها و رویدادهای فصل زمستان

فستیوال سال نو: جشن سال نو با آتش بازی و تفریحات هیجان انگیز دیگر، از سوم دسامبر تا دوم ژانویه در مسکو برگزار می گردند.

سال نوی ارتودکس های روسیه: چهارده ژانویه (۲۴ دی)، سال نوی ارتودکس های روسی می باشد ولی در تعطیلات ملی روسیه ثبت نشده است، اما باز هم بستگی به ناحیه های کشور روسیه دارد و ممکن است در بعضی جاها از تعطیلات غیر رسمی می باشد.

بهترین زمان سفر به مسکو

فستیوال ها و رویدادهای فصل بهار

روز کارگر/فستیوال بهار: سال ۱۹۱۸ در شوروی سابق، نخستین روز از ماه می را روز جهانی کارگر برگزیدند. بعد از ۱۹۹۱، روز کارگر در سیاست کمرنگ شد. اما در سال ۱۹۹۲، اول می، در پارلمان روسیه، روز کارگر و فستیوال بهاری نام گرفت. برای اکثر روسیه ای ها نیز روزی با تفریح و خوشگذرانی و در کنار خانواده بودن طی می شود. گل لاله و یاس بنفش نماد آخرین روز های بهار و بالن هایی که نماد جشن ها هستند در این فستیوال دیده می شوند.

روز پیروزی: به یاد پیروزی اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی در برابر آلمان نازی، این روز را جشن می گیرند. فستیوال پیروزی برای اولین بار در ۱۶ جمهوری اتحاد شوروی جشن گرفته شد و بعد از امضای سند تسلیم آلمان ‏در نیمه شب ۸ ماه می ۱۹۴۵ (پس از نیمه شب در ۹ می به وقت مسکو) این پیروزی را جشن گرفتند.

بهترین زمان سفر به مسکو

اگر زمان سفر به مسکو را برای تفریح و خوشگذرانی طبق مطالب بالا انتخاب کردید، سریعا به سایت جیبوجت رفته و اقدام به خرید بلیط هواپیما مسکو و یا رزرو بلیط هواپیما مسکو نمائید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی