جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

سفر به تایلند در ماه های مختلف سال

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۹ ب.ظ

بهتر است چه زمانی به تایلند سفر کنیم

با توجه به اینکه آب و هوای کشور تایلند در ماه های گوناگون سال تغییر می کند ولی در همه ماه ها می توانید به این کشور سفر کرده و روز های خوبی را سپری کنید، بهترین زمان سفر به تایلند، ماه های خنک و خشک یعنی بین ماه نوامبر تا ابتدای ماه آوریل است. در جنوب تایلند، آب و هوای سواحل غربی و شرقی با هم تفاوت دارند. سواحل غربی در زمستان هوای بهتری دارد و زمان خوبی برای غواصی به شمار می رود. آب و هوای سواحل شرقی نیز در بیشتر روز های سال خوب است، پائین ترین مقدار بارندگی در سواحل شرقی در ژانویه و فوریه و بیشترین آن در ماه نوامبر است.

سفر به تایلند در ماه های مختلف سال

سفر به تایلند در ژانویه

در ژانویه آب و هوای تایلند خیلی خوب است و احتمال بارش کم است. در شمال تایلند هوا خنک تر و شرایط بهتری دارد. سواحل غربی هم مناسب گرفتن آفتاب هستند. در تایلند جشنواره سال نو چینی مانند برخی کشور های آسیایی برگزار می شود. روز برگزاری این فستیوال تعطیل عمومی نیست ولی در کل تایلند این روز را جشن می گیرند و منطقه چینی ها پر از اژدها های قرمز رنگ شده و مردم در خیابان به آتش بازی و شادی می پردازند.

سفر به تایلند در ماه های مختلف سال

سفر به تایلند در ماه فوریه

با آغاز ماه فوریه بارندگی در تایلند کم کم کاهش می یابد ولی بقیه قسمت های کشور گرم و خشک است. در ماه فوریه جشنواره گل چیانگ مای به مناسبت آخر فصل سرما و سه روزه برگزار می شود.

سفر به تایلند در ماه مارس

در ماه مارس دمای هوای کشور تایلند به ۳۰ درجه سانتی گراد می رسد و هوای خنک شمالی جای خود را به هوایی می دهد که روز به روز گرم تر می شود. اگر سلیقه شما سواحل آفتابی است، ماه مارس بهترین فرصت سفر به تایلند است.

سفر به تایلند در ماه آوریل

هوا در آوریل به شدت عالی می شود، به همین منظور تعداد توریست هایی که به تایلند می آیند افزایش پیدا می کند. سال نو در تایلند از  ۱۳ تا ۱۵ آوریل آغاز می گردد، در روز جشن سال نو آب معطری بر سر مردم می ریزند تا گناه ها و بخت بد از آن ها شسته شود.

سفر به تایلند در ماه های مختلف سال

سفر به تایلند در ماه می

در ماه می فصل و دوره سفر ها به اتمام رسیده و از قیمت ها کاسته می شود. در ماه می که به تایلند سفر می کنید، نهایت استفاده و لذت را از سواحل خلوت و هزینه های کم ببرید. در این ماه بارش های کمی وجود دارد ولی اگر به دنبال سواحل آفتابی هستید، به سواحل شرقی تایلند سفر کنید.

سفر به تایلند در ماه ژوئن

در ماه ژوئن در تایلند به آخرین روزهای بارانی آن بر می خورید، کل تایلند خلوت و توریست زیادی در آن نیست و مرکزهای خرید تخفیفات و حراج های خود را اغاز می کنند.

سفر به تایلند در ماه جولای

در ماه جولای تایلند دمای هوا کاسته می شود و با تمام شدن بهار به شدت باد و باران افزوده می شود، اما سواحل شرقی تایلند در این روز ها همان سواحل آفتابی هستند. ولی چون در آن زمان مدارس به اتمام می رسند، جزیره هایی مثل جزیره ساموی هنوز مقداری از شلوغی خود را از دست نداده است.

سفر به تایلند در ماه های مختلف سال

سفر به تایلند در ماه آگوست

در ماه آگوست هوا به شدت بارانی می باشد. کمتر کسی به سواحل می رود ولی جزیره ساموی بازهم از هوای خوبی برخوردار است و بهترین گزینه ساحلی است، اما با این وجود در این جزیره هم در ماه آگوست، بعضی اوقات بارش های کمی را مشاهده خواهید کرد.

سفر به تایلند در ماه سپتامبر

ماه سپتامبر، پر باران ترین ماه سال است و برای کسانی که می خواهند از ساحل لذت ببرند زمان خوبی نیست.اما در این ماه می توانید از هزینه های پائین و نخفیفات عالی بهره مند شوید.

سفر به تایلند در ماه اکتبر

تایلند در ماه اکتبر همچنان شاهد باران های شدید است. در اواخر اکتبر هوای خنک تر و مقدار کم رطوبت و بارندگی، دوباره گردشگران را به سمت تایلند می کشاند. در این ماه در پوکت جشنواره گیاه خواران برگزار می شود. در فستیوال گیاهخواران که ۹ روز طول می کشد، کسانی که در یک ماه از خوردن گوشت دوری کرده اند، این روز را جشن می گیرند.

سفر به تایلند در ماه های مختلف سال

سفر به تایلند در ماه نوامبر

در ماه نوامبر تایلند بازگشت خورشید را به سواحل غربی این کشور خواهید دید و دوست داران ساحل دوباره برای تفریح و حمام آفتاب به سواحل پوکت و کرابی می روند، با پیدا شدن و رسیدن فصل زمستان، شمال تایلند صبح و عصرهای خنکی دارد.

سفر به تایلند در ماه های مختلف سال

سفر به تایلند در ماه دسامبر

در ماه دسامبر هوا بسیار عالی و خوب می شود و شلوغ ترین زمان تایلند در سال است. سواحل غربی آماده پذیرایی از حجم عظیم توریست ها و گردشگران می شود. توصیه ما به شما این است که با آغاز دسامبر به تایلند بروید که با هتل هایی که با آمدن کریسمس، افزایش قیمت زیادی پیدا می کنند برخورد نکنید.

برای سفر به تایلند و دیدن جاذبه های این بهشت زیبا، به سایت جیبوجت که دارای انواع بلیط هواپیما چارتر و سیستمی می باشد، رفته و بلیط هواپیما خود را تهیه کنید.به شما توصیه می شود برای سفر به تایلند با خرید بلیط هواپیما پاتایا یا رزرو بلیط هواپیما پاتایا حتما به این شهر رفته و از جاذبه ها و سواحل آن لذت ببرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی