جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

میمون های پردردسر در هند

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۹ ب.ظ

این خبر ها مربوط به دسامبر 2018 می باشد

میمون‌ها عرصه را بر مردم هند را تنگ و گردشگران را هراسان کرده اند. در دهلی نو کشور هند، با بالا رفتن زاد و ولد میمون ها شهر دچار هرج و مرج و در هم ریختگی شده است.

حمله میمون ها به دهلی نو

میمون ها شهر دهلی نو هند را دچار آشفتگی کردند

مردم، مسئولان و توریست های دهلی نو از دست میمون ها عاجز شده اند. بنا به گزارشات دویچه وله، در هند و به ویژه در دهلی نو، میمو‌ن ها به یک دردسر بزرگ و غیر قابل کنترل تبدیل شده اند. میمون ها در منازل، درمانگاه ها و حتی در سالن های دیوان عالی کشور هم رخنه کرده اند. میمون ها در هند به یک بغرنج تبدیل شده اند و این مسئله به حدی جدی شده است که حتی موجب اعتراض و انتقاد قاضی های دیوان عالی از دستگاه ها و مسئولان مرتبط شده اند. آن ها از سرعت پائین دستگاه های ذیربط گله داشته و این را گفته اند که تا طرحی برای جمع آوری میمون ها توسط شما ریخته شود، آنها کنترل شهر را در دست گرفته اند! . مأمور امنیتی در دیوان عالی به خبرگزاری آلمان گفته، از وقتیی که چند میمون رزوس به آنجا رخنه کرده و در آن جا زندگی می کنند، دیگر جرأت ندارد حتی از پله ها بالا برود. رزوس از تیره ماکاک ها و ماکاک ها از تیره و زیر خانواده دم دراز ها محسوب می شوند. او همچنین افزود، میمون ها ترس و وحشت را بین وکیل ها و قاضی ها ایجاد کرده و دیوان عالی را به آشفتگی کشانده اند. اکثر ساکنان دهلی نو برای آرام کردن این آشفتگی و مقابله با رزوس ها تلاش زیادی کردند که از طبیعت کمک بگیرند. مردمان دهلی نو به منظور این کار از میمون های لانگور استفاده کرده اند. آن ها می خواستند توسط لانگور ها، رزوس ها را پراکنده کنند. بر اساس قوانین هند به دام انداختن لانگور ها خلاف قانون طلقی می شود. به خاطر این موضوع بعضی از مردم  به فکر استخدام افرادی افتادند که توانایی تقلید صدای لانگورها را داشتند.
راوی کومار، یکی از افرادی بود که صدای لانگورها می توانست تقلید کند و نحوه کار خود و همکارانش را بی خشونت و طبق قواعد مذهبی تعریف می‌کند. او عنوان کرد که آن ها تمایلی به کتک زدن یا به تله انداختن میمون ها ندارند، زیرا آنها را ارتش خدای هانومان می دانستند. هانومان در آیین هند پادشاه بوزینه ها به حساب می آمده، به همین خاطر در کشور هند میمون ها را از فرزندان او می‌دانند و برای آن ها احترام خاصی قائل هستند.

حمله میمون ها به دهلی نو

قبلا بیش از ۲۰ هزار قلاده میمون به منطقه ای محافظت شده در اطراف دهلی نو انتقال داده شدند، ولی این راهکار هم تاثیر آنچنانی نداشته است. ماکاک ها هم باعث هرج و مرج در این منطقه شدند و به علت افزایش زاد و ولد آن ها، تعدادشان بیش از حد، تصور و پیش بینی شده است. میمون ها با وارد شدن به خانه ها و شکستن شیشه مغازه ها اقدام به دزدیدن خوراکی می کردند. آن ها برای انسان ها هم وقایع ناگوار به وجود می آوردند. در ایالت اودیسا در شرق هندوستان، میمونی یک نوزاد را جلوی چشم مادرش دزدید و بعد از چند ساعت جسد آن نوزاد را در یک چاه پیدا کردند.
با این وجود در دهلی نو هنوز هم ردپایی از میمون ها در شهر دیده خواهد شد. البته برخی از آن ها توسط افرادی برای دزدی آموزش دیده اند و باید با سفر به هند مراقب نزدیک شدن میمون ها به خود باشید. شما نیز اگر قصد دیدن این جانوران بامزه و در عین حال پر دردسر را دارید به سایت جیبوجت رفته و با خرید بلیط هواپیما چارتر دهلی و یا رزرو بلیط هواپیما دهلی نو به کشور هند سفر کنید و تجربه دیدن ادغام زندگی و شهر های هندوستان با زندگی میمون ها را از نزدیک مشاهده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی