جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

بهترین مکان های گشت و گذار در مسکو روسیه

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ب.ظ

کشور روسیه از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی برخوردار است و این مسئله باعث شده افراد بسیاری با خرید بلیط هواپیما مسکو و یا رزرو بلیط هواپیما سن پترزبورگ، خود را به بهترین جاذبه های گردشگری این شهر برسانند. اما اکثر افراد از برخی جاذبه های گردشگری که در این مطلب به شما معرفی می کنیم، مطلع نیستند. پس برای آشنایی با بهترین مکان های گشت و گذار در مسکو روسیه با ما همراه باشید.

مکان های بی نظیر گردشگری سن پترزبورگ در روسیه

روستوف ولیکی، شهری با حدود یازده قرن قدمت

روستوف در سواحل دریاچه نرو، نقش مهمی را در تاریخ روسیه ایفا کرده است، اما امروزه این یک شهر کوچک به نام ولیکی می باشد. هنوز مشخص نیست روستوف، که اغلب از آن به عنوان مروارید حلقه طلایی یاد می شود، کی ساخته شده است. اما احتمالا در اوایل قرن نهم به وجود آمده است. جذابیت اصلی روستوف، شباهت با شکوه آن به کرملین است. این کرملین ساخته شده در نیمه دوم قرن 17، امروزه موزه ای با مجموعه بزرگی از مظاهر و آثار باستانی مذهبی و همچنین آثار میناکاری شده که یک تخصص هنری محلی است، می باشد. بازدید از کلیسای ادیگیتریا، ساخته شده به سبک باروک مسکو و کلیسای جامع را هرگز از دست ندهید. در خارج از دیوارهای کرملین روستوف، چندین رستوران و کافه عالی پیدا خواهید کرد که غذاهای سنتی روسی را سرو می کنند.

قلعه روستوف در روستوف ولیکی در نزدیکی مسکو روسیه

صومعه اسپاسو یاکوولفسکی 15 دقیقه پیاده روی از کرملین فاصله دارد. این بنا در قرن 14 ساخته شده و دارای دیوارهای سنگی بلند که با برجهایی احاطه شده اند می باشد و منظره ای باشکوه از دریاچه نرو را ارائه می دهد.
برای رفتن به روستوف ولیکی از ایستگاه یاروسلاوسکی مسکو، با قطار سریع السیر به سمت یاروسلاول بروید و در روستوف ولیکی پیاده شوید. این سفر با سریعترین قطارها حدود دو ساعت و نیم طول می کشد.

صومعه اسپاسو یاکوولفسکی در روستوف ولیکی در نزدیکی مسکو روسیه

کلومنا، دارنده اولین ساختمان های سبک شبه گوتیک

شاید جالبترین شهر کوچک در اطراف مسکو و یکی دیگر از مکانهای مهم سفر روزانه برای گردشگران تورهای مسکو، کلومنا می باشد. این شهر مملو از کلیساهای کوچک زیبا و عمارتهای قرن نوزدهم با شرایط عالی است. معمار معروف قرن 18 ماتوی کازاکوف، متخصص سبک شبه گوتیک، در تعدادی از ساختمان های کلومنا دستی در کار داشته و این سبک را در این ساختمان ها پیاتده کرده است. یک کرملین به خوبی حفظ شده قرن شانزدهم با چندین برج دست نخورده و دو صومعه در کلومنا وجود دارد.

شهر کلومنا در نزدیکی مسکو روسیه

در کلومنا موزه عجیب و غریبی به نام آرتکوسیاشنالکا که به زندگی در یک آپارتمان در دوران اتحاد جماهیر شوروی اختصاص دارد را خواهید یافت که بازدید از آن شگفت زده تان می کند. ظاهرا این بنا توسط نویسنده افسانه ای، یروفیایف ساخته شده است. این موزه همچنین مجموعه جالبی از هنر معاصر را دارا می باشد. اگر اهل هنر نیستید، نگران نباشید، زیرا افراد و رستوران های محلی دو غذای خاص خود را برای شما آماده کرده اند. اجراهای تئاتر خیابانی در اینجا برگزار می شوند و کافه هایی نیز وجود دارند که می توانید از نشستن در آن ها لذت ببرید. 
برای رفتن از مسکو به کلومنا از قطار تندرو در ایستگاه کازان مسکو می توانید استفاده کنید که کمتر از دو ساعت شما را به کلومنا می رساند.

کرملین شهر کلومنا در نزدیکی مسکو روسیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی