جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

قدم زدن در کنار عجیب ترین تعادل دنیا

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۸ ب.ظ

اتفاقات طبیعی خاصی در جهان وجود دارد که همه ما را شگفت زده می کند. Kummakivi (کوماکیوی)، یکی از شگفتی های طبیعی، از نوع زمین شناسی است که در جنگل های متراکم فنلاند یافت می شود. دیدگاه اسرارآمیز این جاذبه است که یک سنگ غول پیکر یک عمل متعادل باور نکردنی را بر روی تپه ای خمیده انجام می دهد. هنوز هیچ توضیحی در رابطه با این سنگ که نامش به زبان فنلاندی به عنوان سنگ عجیب ترجمه شده است، در چنین موقعیتی پیچیده قرار گرفته، وجود ندارد. هنوز هیچ کس نمی داند این سنگ چگونه در آنجا قرار گرفته و حتی چگونه به این مکان منتقل شده است.

سنگ عجیب فنلاند، سنگ کوماکیوی

کوماکیوی در وسط جنگل های متراکم روکولاتی فنلاند واقع شده است. از این سنگ از سال 1962 به عنوان یک جاذبه گردشگری که برخی گردشگران از کشورهای مختلف با تهیه بلیط هواپیما به فنلاند سفر می کنند و از این جاذبه بازدید دارند، محافظت می شود. بنا به افسانه های محلی فنلاند این سنگ توسط غول ها به این مکان آورده شده، اما بعضی دانشمندان می گویند احتمالا این سنگ به همراه یخچال های طبیعی که حدود هشت هزار سال پیش در این منطقه وجود داشت، آورده شده است. وجود چنین سنگ ها و صخره هایی که در حالت تعادلی خاص قرار گرفته باشند، در نقاط دیگر دنیا نیز گزارش شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی