جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

فعالیت های ماجراجویانه در بالی اندونزی

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۳۳ ق.ظ

زیبای ناشناخته، لقب شهری در شرق آسیا است که مانند بسیاری از کشورهای این منطقه طبیعتی بکر و جاذبه های طبیعی فوق العاده ای دارد؛ هرچند که بسیاری از افراد ممکن است گمان کنند بالی اندونزی هنوز جای پیشرفته ای نیست یا اینکه فقط میتوان فعالیت های محدودی در این کشور انجام داد اما این شهر با مرور زمان در حال تبدیل به یکی از نقاط توریستی در جهان است که بسیاری از گردشگران برای ماجراجویی و تفریح به این جا می آیند

با این حال در این سفر قصد داریم تا با چند مورد از فعالیت های ماجراجویانه بالی اندونزی بگوییم، پس اگر علاقه مند به ثبت خاطرات فراموش نشدنی و عالی در بالی هستید، بلیط هواپیما خریداری کنید و سفری راحت به زیبای ناشناخته داشته باشید.

سفری به زیبای ناشناخته

غواصی یکی از فعالیت های ماجراجویانه دربالی

غواصی در آب های زیبای جزیره بالی حقیقیتا به عنوان پرطرفدارترین فعالیت در این شهر محسوب شده است، که درواقع یک تفریح عالی برای زوج هایی است که مایل هستند از اوقات فراغت خود در روز لذت ببرند و تنوع زیستی دریایی بالی را از دست ندهند.

در زیر به چند مورد از بهترین محل ها برای غواصی اشاره شده است.

کریستال بای بهترین محل برای دیدن ماهی های کم یاب، مانتا پوینت یکی از بهترین محل ها برای دیدن سفره ماهی های غول پیکر، سکرت بای گیلیمانوک(Secret Bay in Gilimanuk) بهترین محل در بالی برای غواصی و گرفتن عکس های خارق العاده، لایبرتی شیپ رک(Liberty Ship Wreck)  یکی بهترین محل های غواصی در میان کشتی پوسیده 

پس اگر به دنبال این هستید تا با شریک زندگی خود سفری در عمق دریا در میان ماهی های کم یاب و زیبا داشته باشید بالی را در الویت قرار دهید.

سفری در میان ماهی های کمیاب

قایق رانی در رودخانه یکی از فعالیت های ماجراجویانه دربالی

قایق سواری در جزیره بالی یک تفریح فوق العاده جذاب و هیجان انگیز است که به هیچ وجه نباید از دست بدهید در واقع رفتینگ به معنی قایقرانی در رودخانه‌های خروشان یا آب‌های سفید، یک نوع ورزش و تفریح به حساب می آید که با قایق های بادی مخصوص در این رودخانه ها انجام می شود. آیونگ، نیز بزرگترین رودخانه این شهر می باشد که ‏گردشگران در آن علاوه بر هیجان و تفریح، از قسمت های مرکزی بالی همچون رودخانه و سایر مناظر طبیعی بازدید می کنند.

رفتینگ در رودخانه های بالی

موج سواری یکی از فعالیت های ماجراجویانه در بالی

موج سواری یکی از تفریحات معروف در بالی اندونزی است و آنقدر اهمیت پیدا کرده است که وارد رقابت جدیدی میان مناطقی چون هاوایی و استرالیا شده است.

اما به دلیل شرایط اقلیمی بالی، بین ماه های آوریل تا اکتبر بهترین زمان سفر به این شهر است هرچند که برای موج سواران حرفه ای این موضوع فرقی ندارد و آن ها به دنبال این هستند تا در دل موج های بلند قرار بگیرند؛ با این حال پادانگ پادانگ، کوتا، ساحل مدوی بالی و کانگو جز سواحل معروف بالی هستند که می توانید لذت موج سواری را در آن جا تجربه کنید.

موج سواری در دل اقیانوس

فلای بوردینگ یکی از فعالیت های ماجراجویانه در بالی

شاید دیدن این صحنه که شخصی بر روی ارتفاعی از دریا ایستاده است شبیه کارتون هایی باشد که زمان بچگی آن را دیده ایم اما امروزه این افسانه به یک واقعیت تبدیل شده است و در دریای جزیره بالی بسیاری از گردشگران مشغول به این تفریح هستند.همچنین فلای بوردینگ های آکروباتیک تا ارتفاع 15 متر شما را از سطح دریا به بالا هدایت می کنند و استفاده از این نوع فلای بوردینگ برای افراد آموزش ندیده توصیه نمی شود.

تماشای بالی از ارتفاعی بالغ بر 15 متر بر روی دریا

سوار بر زیر دریایی تفریحی یکی از فعالیت های ماجراجویانه در بالی

ادیسه نام زیر دریایی معروف در جزیره بالی است که تنها به اندازه 36 نفر ظرفیت دارد و مخصوص خانواده هایی است که همراه با کودکان خود قصد ماجراجویی در عمق دریا را دارند شما قادر خواهید بود مناظر شگفت انگیز دنیای زیر آب خلیج آموک را در طی 45 دقیقه مشاهده کنید و خود را در این تجربه منحصر به فرد قرار دهید و زیبایی هایی که شما را احاطه کرده اند را نظاره گر باشید.

سوار بر زیردریایی و تماشای حیوانات آبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی