جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

۱۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

اوج هیجان با بهترین تفریحات آبی قشم را در خلیج فارس و سواحل بی نظیر جزیره قشم تجربه کنید. فصل های زمستان و پائیز یعنی هنگامی که سرمای هوا اکثر مناطق کشور را در برمی گیرد، بهترین زمان برای سفر به شهرهای جنوبی کشور است. جزیره قشم هم که طرفداران بسیاری دارد، با پائین آمدن دمای هوا منجر می شود اکثر گردشگران با خرید بلیط هواپیما ارزان قشم به این جزیره آمده و از خنکا و جاذبه های گردشگری این جزیره لذت می برند. در این مطلب برخی از بهترین تفریحات آبی که می توانید در جزیره قشم از آن ها لذت ببرید را به شما معرفی می کنیم.

دلفین ها در آب های خلیج فارس و جزیره قشم

تجربه قایق سواری در آب های نیلگون خلیج فارس

معمولی ترین تفریح های دریایی قایق سواری است. اما این تفریح دریایی در قشم متفاوت است زیرا قایق سواری در قشم بین جزایر و در قسمت هایی مثل جنگل های حرا صورت می گیرد. البته تفریحات دیگری مثل اسکی روی آب و شاتل را نیز در جزایری مثل ناز و هنگام می توانید تجربه کنید.

قایق سواری و دیدن دلفین ها در آب های جزیره قشم

غواصی در عمق خلیج همیشه فارس

مرکز آموزش غواصی قشم یکی دیگر از جاذبه گردشگری قشم است و امکان غواصی را برای گردشگران فراهم می کند. اگر حتی در شنا کردن وارد نیستید در قسمت تفریحی این مرکز آموزشی می توانید بعد از ۲۰ دقیقه آموزش در عمق ۲ تا ۵ متری غواصی کنید. مرکز آموزش غواصی قشم در جاده ساحلی جنوبی و کنار پارک زیتون واقع شده است. به عمق آب رفتن و شنا کردن با آبزیان و همچنین بازدید زیبایی های زیرآب خاطرات بسیار خوبی را از سفر به قشم برای شما به جای میگذارد.

غواص در اعماق آب های جزیره قشم

تفریح آبی بنانا در جزیره قشم

در قشم نیز مانند دیگر سواحل تفریحی جنوبی و شمالی ایران امکان تفریحاتی مانند جت اسکی و بنانا سواری به راحتی وجود دارد. بنانا های تندرو از هیجان انگیز ترین تفریح های قشم می باشند که امکان تفریح گروهی و تک نفره در آن برای مسافران فراهم می باشد. برای لذت بردن از این تفریح می توانید سوار بر بنانا شده و بر سطح خلیج فارس کشیده شوید و اوج هیجان با بهترین تفریحات آبی قشم را به گونه ای که آدرنالینتان به بالاترین حد ممکن می رسد، تجربه کنید.

قایق تندرو در حال کشیدن بنانا و بنانا سواری گروهی در قشم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۴۰
jibojet jibojet

شهرهای گردشگری قاعدتا دارای رستوران های زیادی هستند و جزیره زیبای کیش هم مانند دیگر شهر های توریستی رستوران های مختلف و زیادی را در خود جای داده است. گردشگرانی که برای سفر به کیش بلیط هواپیما کیش را خرید و یا رزرو کرده اند، برای به جا گذاشتن خاطره ای خوش از این سفر به بهترین رستوران های کیش نیز مراجعه کنند و سپس از تفریحات دریایی و صحرایی کیش بهره مند شوند.

غذا های سرو شده در بهترین رستوران های کیش

رستوران کوه نور، رستورانی با طراحی سنگی

رستوران کوه نور کیش رستورانی با طراحی داخلی از سنگ و صخره است. نورپردازی جذاب رستوران کوه نور در شب، نمایی بی نظیر را به وجود می‌آورد. منوی این رستوران دارای غذایی به نام بروشه فرانسوی است که زبانزد خاص و عام می باشد. این رستوران دارای موسیقی زنده و کافی شاپ نیز هست.
آدرس: میدان امیرکبیر، رو‌به روی دانشگاه کیش

سالن غذاخوری رستوران کوه نور جزیره کیش

رستوران میر مهنای کیش

رستوران میر مهنای کیش، از رستوران های شناخته شده ی جزیره‌ی کیش می باشد، که در نزدیکی هتل تاپ رز قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به مهمانان خود عرضه می کند.
آدرس: خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی

خلیج فارس در قاب پنجره ی رستوران میر مهنای کیش

رستوران فودلند کیش

رستوران فودلند کیش، دارای سه عدد سالن اصلی است که هر کدام دکور و نورپردازی متفاوتی دارند. هدف تأسیس رستوران فودلند کیش، ارائه ی غذا های متنوع با استاندارد و کیفیت بین‌المللی می باشد. رستوران فودلند بیش از 100 نوع غذا، پیش غذا و دسر از کشورهای مختلف را سرو می کند. این رستوران همچنین دارای دو کافی شاپ مجزا است که یکی مدرن و دیگری کافی شاپ مراکشی می باشد. اکثر مواد غذایی و ادویه جاتی که در این رستوران مورد مصرف قرار می گیرند، از خارج از کشور و با در نظر گرفتن استانداردهای بین‌المللی صنایع غذایی تهیه می‌شوند.
آدرس: مرجان، انتهای لاین غربی بازار بین‌المللی مرجان

فضای غذاخوری رستوران فودلند جزیره کیش

رستوران توتی فروتی جزیره کیش

رستوران توتی فروتی کیش، تنها رستوران ساحلی جزیره زیبای کیش می باشد. رستوران توتی فروتی متعلق به شرکت اینترتوریست کیش است و با هدف سرو غذاهای خارجی، همراه با یک کافی شاپ مجهز در اواخر سال 84 فعالیت خود را آغاز کرده است. رستوران توتی فروتی کیش دارای دو آشپزخانه مجزا، کافی شاپ، دفتر اداری، سرویس بهداشتی، انبارخشک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و پشت بام این رستوران نیز کاملا با چوب ساخته شده و مکانی جذاب با دید به دریا است. ظرفیت این رستوران 500 نفر است. همچنین این رستوران دارنده استاندارد SFBB از سال 2010 نیز می باشد و از بهترین رستوران های جزیره کیش است.
آدرس: اسکله‌ی جدید، انتهای بلوار دریا

فضای غذاخوری بیرونی با سایه بان رستوران توتی فروتی جزیره کیش

رستوران شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری یکی دیگر از رستوران های بی نظیر جزیره‌ی کیش است که انواع کباب ها و چلو ماهیچه در منوی این رستوران گنجانده شده است. کیفیت بالای غذاهای رستوران شاندیز صفدری کیش، معروفیت و محبوبیت را برای این رستوران به ارمغان می آورد. در شب موسیقی زنده نیز در این رستوران برقرار خواهد شد.
آدرس: جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور

اجراکنندگان موسیقی زنده در حال اجرای موسیقی در رستوران شاندیز صفدری کیش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۳۲
jibojet jibojet

طبق بیانیه وزارت امور خارجه ترکیه، این کشور در ماه مه در طی 64مین جلسه کمیسیون اروپا از سازمان جهانی گردشگری ایالات متحده در پایتخت کرواسی زاگرب، 26 رای از 40 کشور را به دست آورد و برگزیدگی ترکیه به عنوان شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری ایالات متحده را اعلام کرد. ترکیه با دانش و تجربه خود در زمینه گردشگری و به عنوان عضو شورای اجرایی UNWTO، تلاش خواهد کرد برنامه 2030 سازمان ملل متحد برای توسعه پایدار را نیز در چارچوب UNWTO انجام دهد و گردشگری پایدار را به یک هدف جهانی تبدیل کند.

جاذبه های گردشگری آنتالیا

شکستن رکورد ماه مه توسط آنتالیا در ورود گردشگر

فرماندار مینار کارلوژلو در حساب توییتر خود در تاریخ 26 مه گفت، استان مدیترانه ای آنتالیا در تاریخ 25 مه در تاریخ خود رکوردی از تعداد گردشگران را برای ماه مه مشاهده کرد و در 25 ماه مه از 76.568 گردشگر خارجی استقبال کرده است و در 25 مه 2019، 76.568 گردشگر از طریق حمل و نقل هوایی و با تهیه بلیط هواپیما آنتالیا، به آنتالیا آمدند.
عثمان آویک ، رئیس کمیته هتلداران ترکیه (TÜROFED) گفت، سال 2019 "سال ثبت" برای گردشگری ترکیه خواهد بود. ارقام (گردشگران ورودی به ترکیه) از آمار سال گذشته فراتر خواهد رفت و در ماه های ژوئیه، اوت و سپتامبر به طور روزانه شاهد افزایش ارقام بالایی خواهیم بود.

ازدحام جمعیت در فرودگاه آنتالیا

تعداد گردشگرانی که از ماه مه به آنتالیا می آیند، امسال برای اولین بار از 3 میلیون نفر فراتر رفته است. تعداد گردشگرانی که به استان مراجعه می کنند برای دوره ژانویه، در 27 ماه مه 3.053.965 ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد افزایش داشته است.
سال گذشته، آنتالیا 13.6 میلیون گردشگر را دیده بود که با این رقم به رکورد جدیدی در زمینه جذب گردشگر رسیده ایم، اما امسال، فعالان و عوامل گردشگری انتظار دارند که این تعداد به حدود 16 میلیون نفر برسد و رکورد جدیدی را خواهیم شکست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۵۶
jibojet jibojet

بعد از بالا رفتن قیمت بلیط هواپیما در آذرماه سال 1397 به دلیل افزایش شدید و نوسان نرخ دلار در بازار آزاد، تیرماه سال 1398، دوباره قیمت بلیط هواپیما افزایش یافت و بالاترین و پائین ترین نرخ بلیط هواپیما در مسیرهای متفاوت توسط ایرلاین ها اعلام شد.
به گزارش اقتصادآنلاین، حالا پس از کاهش نرخ دلار و ثبات نسبی آن در بازار، انتظار مردم کاهش قیمت بلیط هواپیما می باشد که هنوز عملی نشده است. اما روز گذشته مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری قول داد که قیمت بلیط هواپیما به زودی پائین می آید.

رضا جعفر زاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری

رضا جعفرزاده در این گفت و گو، دلیل افزایش نرخ بلیط هواپیما را مرتبط با هزینه های شرکت های هواپیمایی دانست که باید به دلار پرداخت کنند و گفت: قبلا توضیحی که درباره سازوکار تعیین نرخ بلیط هواپیما ارائه می شد این بود که به دلیل این که بخش زیادی از هزینه های شرکت های هواپیمایی ارزی است، قیمت بلیط هواپیما نیز با تغییر نرخ ارز، تغییر می کند. او همچنین بیان کرد: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت های هواپیمایی اعلام کرده است که با توجه به کاهش نرخ ارز، نرخ بلیط هواپیما به صورت کارشناسی کاهش یابد. زیرا نرخ بلیط هواپیما تکلیفی نیست که این سازمان بخواهد تعیین کند و ایرلاین ها خود بالاترین و پائین ترین قیمت بلیط هواپیما در مسیرهای مختلف را تعیین می کنند و قرار است به زودی نرخ بلیط هواپیما کاهش یابد. مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: پس از اعلام دامنه جدید نرخ بلیط هواپیما از سوی ایرلاین ها، شرکت های هواپیمایی ملزم به آنند که نحوه توزیع بلیط را مدیریت کنند.

با گران فروشی در عرضه بلیط هواپیما برخورد می شود

او با بیان این که سازمان هواپیمایی کشوری نیز نظارت عالیه دارد، بیان کرد: با متخلفانی که بلیط هواپیما را بیشتر از نرخ مصوب عرضه کنند، حتما برخورد می شود. جعفرزاده با تاکید بر این که ایمنی و سلامت پروازها از اولویت های مهم سازمان هواپیمایی کشوری است، افزود: بنابراین سازمان هواپیمایی قائل به کار کارشناسی در نرخ گذاری و رعایت دقیق الزامات این سازمان توسط ایرلاین هاست. در جواب سوالی که درباره زمان اعلام نرخ های جدید بلیط هواپیما پرسیده شد، از اعلام زمان مشخص در این باره خودداری کرد و گفت: انتظار داریم که این کار طول نکشد. مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در رابطه با اظهارات رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان مبنی بر گران فروشی بلیط توسط شرکت های هواپیمایی و تعیین نرخ بلیط هواپیما توسط این سازمان، اظهار کرد: با دستگاه نظارتی دعوا نداریم، حتی قبل از آغاز زمان اوج سفرها، جلسه ای با حضور دستگاه های نظارتی و مدیران عامل و معاونان بازرگانی ایرلاین ها در زمینه تعیین نرخ بلیط برگزار شده است.

هواپیما های فرودگاه امام خمینی تهران در شب

قیمت بلیط پروازهای خارجی شرکت های هواپیمایی ایرانی، به عرضه و تقاضا بستگی دارد

او درباره نرخ بلیط پروازهای خارجی شرکت های هواپیمایی ایرانی، گفت: نرخ بلیط پروازهای خارجی ایرلاین های ایرانی، تابع عرضه و تقاضاست.جعفرزاده درباره تعیین نرخ مصوب برای بلیط پروازهای اربعین هم اظهار کرد: امروز (1398/06/13) سازمان هواپیمایی کشوری به ایرلاین ها اعلام کرد که تقاضای مجوزهای خود را برای انجام پروازهای ایام اربعین ارائه کنند. او همچنین بیان کرد: بعد از این که مشخص شد چه شرکت هایی با چه تعداد پرواز و چه ظرفیتی درخواست مجوز دارند، درباره نرخ بلیط تصمیم گیری می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۲۷
jibojet jibojet

گردشگری Kayseri ترکیه در فکر جذب گردشگران ایرانی می باشد و با همکاران خود در پایتخت ایران تهران دیدار کردند تا گردشگری بین دو کشور را رونق دهند.
Cahit Cıngı، رئیس شرکت Erciyes، گفت: امروز ما در تهران هستیم و جنبه های توریستی سرگرم کننده Kayseri را به بازیکنان گردشگری ایرانی ارائه می دهیم تا بتواند گردشگران ورودی را افزایش داده و از پتانسیل های توریستی این شهرها استفاده کند. Cahit Cıngı به آژانس دولتی آنادولو ترکیه گفت که این شرکت متعلق به شهرداری کایسری و برای رونق گردشگری این استان است. Mount Erciyes بلندترین قله در آناتولی و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه برای اسکی و اسنوبورد است.
دیدار بین مقامات گردشگری ترکیه و ایران در تهران و با هدف افزایش فعالیت های توریستی بین دو کشور برگزار شد.

آبشار کایسری در ترکیه

به منظور معرفی کایسری، مقامات گردشگری ترکیه، فیلم های کوتاهی را در مورد مکان معروف کاپادوکیا، منطقه ای تاریخی در آناتولی مرکزی که به دلیل دودکش هایش مشهور است، نشان می دهد و خود استان را به همکاران ایرانی خود معرفی می کند. سپس Cıngı اسکی را به عنوان یک جاذبه گردشگری محبوب ترکیه معرفی کرد.
علی کرای اوزانداچ، رئیس انجمن اپراتورهای گردشگری کایسری، به آژانس Anadolu گفت: میهمانان ایرانی و گردشگرانی ایرانی، به جزخرید بلیط هواپیما، به طور متوسط روزانه 1000 دلار خرج می کنند. اوزانداچ همچنین با بیان اینکه بازیکنان جهانگردی در تهران خوشحال هستند و در طول جلسه درباره جوانب تاریخی و زیبایی طبیعی کایسری صحبت کرد، افزود: تقاضای زیادی برای استان وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۱۴
jibojet jibojet

باید بگوییم یکی از زیبایی هایی که در طبیعت وجود دارند آبشارها هستند که از دیدنی ترین جاذبه های طبیعی در دنیا بوده که شگفتی و عظمت خلقت را به نمایش می گذارند. هر یک از آبشارهای موجود در کشورهای مختلف دارای زیبایی و جذابیت خاص خود هستند که می توانند نظر هر گردشگر و یا بیننده ای را به خود جذب کند. و اما ما در این مقاله سعی کردیم تا از بهترین، زیباترین و شگفت انگیز ترین آبشار دنیا، یعنی آبشار نیاگارا مطالبی را به اشتراک بگذاریم تا شما هم بیشتر از این خلقت زیبا اطلاعاتی داشته باشید.
در مرز میان آمریکا و کانادا زیباترین آبشار دنیا، به نام آبشار نیاگارا که از معروف ترین آبشارهای دنیا می باشد، قرار گرفته است؛ قطعا تعداد کمی از مردم هستند که شاید امکان داشته باشد اسم این آبشار معروف را نشنیده باشند؛ اگر بخواهیم یکی از دیدنی های مشترک کشورهای آمریکا و کانادا نام ببریم، باید به آبشار بزرگ نیاگارا اشاره کنیم که شکوه، عظمت و زیبایی را به هر بیننده ای منتقل خواهد کرد.

آبشار نیاگارا

قطعا کشورهای کانادا و آمریکا از داشتن چنین آبشار زیبایی به خود می بالند؛ زیرا این زیبایی تنها یک آبشار معمولی نیست. اگر بخواهیم آبشار نیاگارا را بهتر معرفی کنیم، باید بگوییم این آبشار از تجمیع سه آبشار دیگر به وجود آمده است. به بیانی واضح تر نیاگارا از اتصال و پیوند آبشارهایی که از بزرگ به کوچک و به ترتیب آبشار نعل اسبی، آبشارهای آمریکایی و آبشار نقاب عروس نام دارند، به وجود آمده است.
از بین سه آبشار نام برده شده، آبشار نعل اسبی از اصلی ترین آبشارهای این مجموعه طبیعی و زیبا بوده که در بخش کانادایی و همینطور در جنوب شرق اونتاریوی کانادا قرار گرفته است. همچنین این آبشار از نظر میزان جریان، حجم آب و همینطور ارتفاع، بزرگترین و پرقدرت ترین آبشار در بین آبشارهای آمریکای شمالی می باشد. اگر بخواهیم اطلاعات کامل تر و جزئی تری از آبشار نعل اسبی بدهیم، باید بگوییم این آبشار اصلی در نیاگارا دارای 53 متر ارتفاع و حدودا دارای 790 متر پهنا و یا عرض دارد. در فصل هایی که دارای بارندگی بسیار می باشد حجم آبی که از آبشار سرازیر می شود به 5700 متر مکعب می رسد.
یکی از دیدنی ترین آبشارهای موجود در دنیاف آبشار نیاگارا معرفی شده است که این آبشار بزرگ بعد از عبور از رودی به نام رود گوت به دریاچه ایری و اونتاریو ختم می شود.

آبشار نیاگارا

ویژگی های خاص آبشار نیاگارا کدامند؟

اگر از طریق عکس و یا حتی از نزدیک به آبشار زیبای نیاگارا دقت کرده باشید، می بنید که رنگ این آبشار سبز است؛ آیا تا به حال از خود پرسیده اید که علت این موضوع چه می تواند باشد؟
در پاسخ و همینطور در توضیحی که در بالا دادیم باید بگوییم، سرعت و همینطور حجم آبی که از آبشار نیاگارا سرازیر می شود بسیار زیاد است. این حجم زیاد در فصولی که بارندگی باشد نیز بیشتر خواهد شد. نتیجه این حجم و سرعت باعث می شود در هر دقیقه حدود 60 تن خاک و نمک با آب مخلوط شود. این ترکیب و مخلوط عاملی اصلی سبز بودن آبشار نیاگارا می باشد.
اما تنها این موضوع از ویژگی های خاص و خارق العاده آبشار نیاگارا نیست؛ این آبشار معروف در کنار زیبایی و عظمتی که دارد، می تواند الکتریسیته و برق تولید کند. تولید برق و الکتریسیته  هم از طریق همان حجم زیاد آب و همین سرعت بالایی که آبشار دارد به وجود آمده و از این فرصت استفاده کرده و از نیاگارا به عنوان منبع برق آبی استفاده می کنند. استفاده از این برق باعث شده تا شهر اونتاریو حجم قابل توجه و چشمگیری  از الکتریسیته مصرفی خود را تامین کنند.

تفریحات کنار آبشار نیاگارا را بشناسید

در اینجا باید بگوییم تنها تماشای آبشار نیاگارا یا شنیدن صدای آب خروشان این آبشار و پرندگان آن از تفریحات و جذابیت های این عظمت الهی نیست، این مکان که از مهمترین مناطق گردشگری در میان مرز کانادا و آمریکا بوده از تفریحات خاص و ویژه دیگری هم برخوردار است که در ادامه به معرفی هر یک از این تفریحات می پردازیم:

پیاده روی در زیر آبشار

از مهیج ترین تفریحات آبشار نیاگارا باید به پیاده روی در زیر این آبشار اشاره کنیم؛ برای جلوگیری از خیس شدن گردشگران به آنها لباس های ضد آب پوشانده که دارای پوشش پلاستیکی خاص خود می باشدو از طریق قایق های موجود در آب به میانه آبشار می روند و گردشگران می توانند در زیر این آبشار عظیم قدم بزنند و از این خلقت عظیم لذت ببرند.

پیاده روی در زیر آبشار نیاگارا

سفر به دور آبشار نیاگارا با قایق سواری

به خاطر عظمت و بزرگی آبشار نیاگارا، تماشا و دیدن کل این آبشار دشوار است؛ به همین ترتیب با استفاده از قایق هایی که برای این آبشار قرار داده شده، گردشگران هم می توانند از کل آبشار دیدن کنند و هم به تفریحات آنان اضافه می شود.
در آغوش نیاگارا شنا کنید
از دیگر تفریحات آبشار بزرگ و معروف نیاگارا، باید به شنا در آن اشاره کنیم؛ گردشگران به راحتی می توانند به قسمت های زیرین آبشار که محل جمع شدن آب های آبشار است رفته و شنا کنند و بهترین تفریح و خاطره را برای خود رقم بزنند. اما اخطاری که باید بدهیم این است که برای شنا در این محل باید حتما به مناطق حفاظت شده و اسکله بروید.

قایق سواری در کنار آبشار نیاگارا

دید پرنده با هلیکوپترسواری در نیاگارا

از متفاوت ترین تجریه هایی که هر فردی می تواند در زندگی خود داشته باشد، سوار بر هلیکوپتر است؛ اما هلیکوپتر سواری بر روی آبشار نیاگارا یکی از رویایی ترین و شگفت انگیز ترین تفریحاتی است که هر فردی می تواند با سفر به این مکان زیبا تجریه کند. قدمت پرواز با هلیکوپتر در بالای آبشار عظیم نیاگارا، حدود نیم قرن می باشد که نمای عمودی و کلی را از این منطقه زیبا در اختیار گردشگران قرار می دهد.

دید پرنده با هلی کوپتر سواری در کنار ابشار نیاگارا

پدیده رنگین کمان در آبشار نیاگارا

گفتیم مقدار و حجم آب در آبشار نیاگارا بسیار زیاد است، پس قطرات آب معلق زیادی هم وجود دارد که در هوا و در حین برخورد به نور خورشید به آن یاعث می شود تا بلندترین رنگین کمان بر روی آبشار تشکیل شود.

پدیده رنگین کمان در آبشار نیاگارا

رقص نور شبانه در میان آب های نیاگارا

از دیگر تفریحات و جذابیت های آبشار نیاگارا باید به نورپردازی شبانه آن اشاره کنیم. در شب به دلیل نورپردازی زیبایی که در این منطقه قرار داده شده است، جذابیت نیاگارا چندین برابر می شود. همچنین نمایش های آتش بازی در زمان های خاصی از سال مانند جشن ها و مراسم های مختلف برگزار می شود.

رقص نور شبانه در آبشار نیاگارا

دیدنی های نزدیک به آبشار نیاگارا کدامند؟

علاوه بر تفریحاتی که در آبشار نیاگارا وجود دارد و نام بردیم، در اطراف این طبیعت زیبا مناطق دیدنی وجود دارد که گردشگران می توانند از آن دیدن کرده و لذت ببرند. از مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری آبشار نیاگارا باید به جزیره گوت، غار ویندز، گرداب ریپیدز، پارک و آکواریوم نیاگارا، موزه وکس و ... اشاره کنیم.
در انتها باید به شما گردشگران این مطلب را بگوییم که اگر قصد دیدن آبشار نیاگارا را دارید و برای اولین بار است که از این منطقه می خواهید دیدن کنید، بهتر است با یک تور مسافرتی معتبر و قابل اطمینان سفر کنید تا در حین سفر دچار مشکل نشوید. شما می توانید با مراجعه به سایت جیبوجت از بهترین قیمت بلیط هواپیما اطلاعات کافی را به دست آورید و آن را خرید و یا رزرو کنید.

قایق سواری زیر آبشار نیاگارا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۳۰
jibojet jibojet

کشور زیبای تایلند دارای جاذبه های گردشگری زیبا و بسیاری می باشد که گردشگران را به سمت خود جذب می کند. در این مطلب به برخی از بهترین جاذبه های گردشگری تایلند اشاره می کنیم.

قایق ها در ساحل پوکت از بهترین جاذبه های گردشگری تایلند

جزیره کو نانگ یوان (Ko Nang Yuan Island)

جزیره کو نانگ یوان (Ko Nang Yuan Island) مکانی زیبا و آرام است که در نزدیکی کو تائو واقع شده و در بین گردشگران تایلند بسیار محبوب است. زمانی که گردشگران به تایلند می آیند، مطمئناً بازدید هایی از این جزیره زیبا انجام می دهند. از سه جزیره کوچک تشکیل شده است که توسط توده های بزرگی از ماسه به یکدیگر متصل شده اند. در این جزیره می توانید از بهترین غواصی لذت ببرید.

جزیره کو نانگ یوان از جاذبه های گردشگری تایلند

جزیره سیمیلان (Similan Isalnds)

جزایر سیمیلان در 84 کیلومتری شمال غربی منطقه شگفت انگیز پوکت واقع شده است. کوم سیمیلان یکی از مشهورترین مجمع الجزایر دریای آندامان می باشد. به طور کلی در بین 10 منطقه برتر شیرجه در جهان به حساب می آید. این مجمع الجزایر کوچک نیز به یک مقصد مورد علاقه قایق ها و تورهای قایقرانی تبدیل شده است. سیمیلان در زبان مالایی نشات گرفته و به معنی نه (9) است و هر یک از جزایر سیمیلان نیز دارای یک نام هستند. گردشگران برای لذت بردن از مرجان های صخره ای و سنگ های زیر آب با خرید بلیط ارزان پوکت به اینجا می آیند چند روزی در بهشت روی زمین لذت می برند.

جزیره سیمیلان از جاذبه های گردشگری تایلند

آبشار اروان (Erawan)

آبشار اروان (Erawan) در واقع یک سری از هفت آبشار چشمگیر می باشد که هر کدام شکل خاص و منحصر به فرد خود را داشتند. تمام چشمه ها به طور معمول روی صخره های سنگ آهک فرو می ریزند و در نتیجه به ساخت حوضچه هایی با رنگین کمان و همچنین سازه های جالب سنگی که به یک غار می پیوندند منجر می شوند. آبشار اروان (Erawan) در پارک ملی اروان و در غرب تایلند واقع شده است و جزء بهترین جاذبه های گردشگری تایلند محسوب می شود.

قسمتی از آبشار اروان در تایلند و ماهی ها

ساحل آو نانگ (Ao Nang)

این شهر محبوب ترین ساحل در شهر کرابی است که به آن خلیج پرنسس نیز گفته می شود. زندگی و غذا خوردن در اینجا بسیار ارزان است و هتل ها با قیمت های پائین بهترین خدمات را ارائه می دهند. همچنین هزینه حمل و نقل نیز بسیار ارزان می باشد.

ساحل آو نانگ در تایلند

بازارهای شناور بانکوک

بازارهای شناور بانکوک در بین گردشگران بسیار محبوب است. مردم به طور قطع با رزرو بلیط هواپیما بانکوک به اینجا می آیند تا مکانی شگفت انگیز و بازاری بی نظیر به نام بازار شناور بانکوک را ببینند و این بازارها همچنین به داغترین مقصد گردشگری تایلند پیوسته اند.

قایق ها در بازار های شناور بانکوک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۲۱
jibojet jibojet

بهترین هتل های ارزان در پکن اتاق های راحت، مهمان نوازی گرم، مکان عالی و امکانات با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب فراهم می کنند. پکن یک مقصد تفریحی جذاب و محل زندگی ساختمانها و مراکز خرید مرتفع، پارک های آرام و معابد پر زرق و برق و همچنین دیوار بزرگ چین است که همه آنها توسط یک سیستم آزاد راهی پیچیده به هم متصل شده اند. با توجه به اینکه شما مجبور نیستید یک مکان اقامتی عالی را در پایتخت چین داشته باشید، گزینه های اقامتی با ارزش و دارای ساختارهای عالی که فقط چند دقیقه با مراکز خرید بیشمار پکن و نمای عالی میدان تاینمن و شهر ممنوعه، فاصله دارند را به شما عزیزان معرفی می کنیم. با جیبوجت علاوه بر خرید بلیط ارزان هواپیما پکن، هتل های ارزان پکن را نیز بشناسید.

اتاق هتل های ارزان پکن

هتل Crowne Plaza Beijing Lido (کرون پلازا پکن لیدو)

اقامت در هتل Crowne Plaza Beijing Lido (کرون پلازا پکن لیدو) پکن شما را در قلب پکن قرار می دهد و در طی 10 دقیقه رانندگی به امکانات رفاهی ویژه و مرکز تجاری خواهید رسید. آیا می خواهید یک رویداد در پکن برگزار کنید؟ این هتل دارای وسعتی بالغ بر 20452 فوت مربع (1900 متر مربع) و دارای فضای کنفرانس است. پارکینگ رایگان نیز در محل می باشد.

نمای خارجی هتل Crowne-Plaza-Beijing-Lido در پکن چین

هتل Crowne Plaza Beijing Zhongguancun (کرون پلازا پکن ژانگ گوانچون)

هتل Crowne Plaza Beijing Zhongguancun (کرون پلازا پکن ژانگ گوانچون)، در مرکز شلوغ Zhongguancun واقع شده است و اغلب به عنوان Silicon Valley در چین از آن یاد می شود. بیشتر از یک طراحی عالی، این هتل دارای اتاق های شیک، خدمات حرفه ای و امکانات گسترده ای برای یک اقامت آرامش بخش می باشد. این ترکیب منحصر به فرد است که هتل Crowne Plaza Beijing Zhongguancun (کرون پلازا پکن ژانگ گوانچون) را به یک انتخاب ایده آل برای مسافران تجاری و تفریحی به طور یکسان تبدیل کرده است. رستورانValley Cafe  یک فضای دوستانه را در حین سرو انواع مختلفی از صبحانه، ناهار و شام فراهم می کند.

نمای خارجی هتل Crowne-Plaza-Beijing-Zhongguancun پکن چین

هتل Park Plaza Beijing Wangfujing (پارک پلازا پکن وانگ فوجینگ) پکن

در شهر معروف به میراث فرهنگی، هتل Park Plaza Beijing Wangfujing (پارک پلازا پکن وانگ فوجینگ) پکن معنای خدمات عالی و اسکان شیک و راحت را تعریف می کند. این هتل واقع در قلب پکن و در کنار اصلی ترین منطقه تجاری، تفریحی و محبوب ترین جاذبه های گردشگری چین و حتی جهان، از جمله شهرFrobidden  و کاخ امپریال، می باشد.

نمای خارجی هتل Park-Plaza-Beijing-Wangfujing در پکن چین

هتل Crowne Plaza Beijing Chaoyang U-Town (کرون پلازا پکن چا او یانگ یو تون) پکن

هتل Crowne Plaza Beijing Chaoyang U-Town (کرون پلازا پکن چا او یانگ یو تون) پکن به راحتی در منطقه تجاری مرکزی پکن و 24 کیلومتری فرودگاه بین المللی پکن واقع شده است. یک مرکز خرید چند منظوره که دارای جدیدترین مغازه ها و مجتمع اداری است، در نزدیکی این هتل می باشند. رستوران، کافه و مرکز خرید و بیش از 3000 متر مربع فضای تجمع و 11 اتاق جلسه کاملا مجهز، از امکانات این هتل ارزان پکن هستند.

طراحی داخلی اتاق هتل Crowne-Plaza-Beijing-Chaoyang-U-Town در پکن چین

هتل Crowne Plaza Beijing Sun Palace (کرون پلازا پکن سان پلیس) پکن

هتل Crowne Plaza Beijing Sun Palace (کرون پلازا پکن سان پلیس) پکن در منطقه به سرعت در حال توسعهTaiyanggong  در پکن واقع شده است. برج دیدنی 25 طبقه این هتل دارای 519 اتاق با طراحی زیبا و فناوری برتر و 300 متر مربع سوئیت تشریفاتی مناسب برای پذیرش سران ایالت ها است. هتل Crowne Plaza Beijing Sun Palace (کرون پلازا پکن سان پلیس) پکن با امکانات و خدمات جامع خود پذیرای برگزاری جلسات، کنفرانس ها و رویدادهای اجتماعی کوچک، متوسط و بزرگ می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۳۶
jibojet jibojet

یک کارمند در اداره کل اقامت و امور اتباع خارجی در دادگاه به اتهام دستکاری اطلاعات الکترونیکی و جعل گذرنامه برای یک مهندس ایرانی محاکمه شد.
دادگاه بدوی دبی اعلام کرد، این کارمند 36 ساله اماراتی از گذرنامه یک مرد فیلیپینی برای این کار استفاده می کند و جزئیات ایرانی را به آن اضافه کرده است، او شماره گذرنامه را تغییر داده و عکس فرد ایرانی را بر روی آن جایگزین کرده است، سوابق دادرسی عمومی نشان داد وی از کپی گذرنامه جعلی استفاده کرده و سرانجام آن را با ویزای اشتغال برای مهندس ایرانی مهر کرده است. یک ستوان پلیس در اداره تحقیقات جنایی گفت، هنگامی که بازرسی ویزا را انجام داده، متوجه شده است که مرد ایرانی، سال گذشته، درخواستی برای ویزای اشتغال و سپس بلیط هواپیما دبی را صادر کرده است. در این درخواست به اشتباه گفته شد که مرد ایرانی، فیلیپینی است.

کانتر من فرودگاه دبی

به گفته این افسر، این برنامه شامل یک نسخه از گذرنامه یک مرد فیلیپینی بوده که شماره آن مربوط به مرد ایرانی بوده است. وی گفت: ما زن و مردی را که درگیر جعل این پرونده بودند، دنبال و دستگیر کردیم. وقتی از مرد ایرانی سوال کردیم که ویزای اقامت را چگونه بدست آورده است،او ادعا کرد که مبلغ 85000 درهم برای آن به یک زن و یک مرد پرداخت کرده است ولی از نحوه صدور ویزا آگاه نبود.
جلسه دادگاه در تاریخ 16 سپتامبر ادامه خواهد یافت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۱۲
jibojet jibojet

جزیره عروسک های مکزیک، در میان طیف گسترده ای از کانال ها و در جنوب مکزیکو واقع شده است. این جزیره یکی از ترسناک ترینجاذبه های گردشگری مکزیک می باشد. در جزیره عروسک ها در بین شاخ و برگ درختان صدها عروسک کهنه و خراب آویزان شده اند. تراژدی جزیره عروسک های مکزیک به نیم قرن پیش بر می گردد و مربوط به یک دختر بچه که در اعماق پنهان جزیره غرق شده است می باشد.

عروسک کهنه در جزیره عروسک های مکزیکوسیتی

چه کسی این جزیره را به ترسناک ترین جزیره تبدیل کرده است؟

این جزیره فقط یک ساکن دائمی داشته و او یک زاهد گوشه نشین بوده که دان جولیان سانتانا باررا نام داشته است. او علیرغم داشتن همسر و خانواده زندگی تنها در این جزیره را انتخاب کرده بود. مدت کوتاهی بعد از غرق شدن آن دختربچه باررا صید عروسک هایی را که در کانال ها افتاده بودند را آغاز کرد و اعتقاد داشت این نشانه ای از روح شیطانی بوده و شروع به آویزان کردن عروسک ها از درخت ها کرد تا در برابر شیطان حفظ شود و همچنین به روح دختر مرده آرامش ببخشد. بزودی دان جولیان کل جزیره را تبدیل به یک جاذبه گردشگری وحشتانک کرد.

عروسک های کهنه و آویزان در جزیره عروسک های مکزیکوسیتی

دان جولیان سانتانا باررا تلاشی برای تمیز کردن یا درست کردن عروسک ها نمی کرد و آن ها را بدون چشم و دست و پا و کثیف آویزان می کرد. حتی عروسک هایی را که ظاهر خوب و سالم داشتند را هم آب و هوا با گذشت زمان، خراب کرد. بعد از مدتی یک گالری به وسعت یک جزیره از چهره های ترسناک و رنگ پریده تشکیل می داد.

عروسک کهنه در جزیره عروسک های مکزیکوسیتی

تاثیر نور آفتاب و باد و باران طوری بود که عروسک ها را با لک و تاول و ترک و رنگ پریده به چهره های جمجمه شکل و ترسناکی تبدیل می کرد و به نظر می رسید از یک بیماری دردناک رنج می برند. بیشتر عروسک ها ها دست و پا یا سایر اندامشان را از دست داده اند و حتی برخی عروسک ها بدون سر می باشند و به زیستگاه عنکبوت ها و حشرات عجیب و غریب تبدیل شده اند.
دان جولیان از پنجاه سال قبل از مرگ خود و تا سال 2001 در این جزیره زندگی کرده است. جالب است بدانید که دان جولیان سانتانا باررا نیز در همان محدوده ای که اعتقاد داشت دخترک ناتوان در آن جا غرق شده است، غرق شد و جان خود را از دست داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۰۲
jibojet jibojet