جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

جیبوجت

بهترین پرواز ها را در جیبوجت جستجو کنید

جزیره ای وحشتناک در قلب مکزیکوسیتی

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۰۲ ب.ظ

جزیره عروسک های مکزیک، در میان طیف گسترده ای از کانال ها و در جنوب مکزیکو واقع شده است. این جزیره یکی از ترسناک ترینجاذبه های گردشگری مکزیک می باشد. در جزیره عروسک ها در بین شاخ و برگ درختان صدها عروسک کهنه و خراب آویزان شده اند. تراژدی جزیره عروسک های مکزیک به نیم قرن پیش بر می گردد و مربوط به یک دختر بچه که در اعماق پنهان جزیره غرق شده است می باشد.

عروسک کهنه در جزیره عروسک های مکزیکوسیتی

چه کسی این جزیره را به ترسناک ترین جزیره تبدیل کرده است؟

این جزیره فقط یک ساکن دائمی داشته و او یک زاهد گوشه نشین بوده که دان جولیان سانتانا باررا نام داشته است. او علیرغم داشتن همسر و خانواده زندگی تنها در این جزیره را انتخاب کرده بود. مدت کوتاهی بعد از غرق شدن آن دختربچه باررا صید عروسک هایی را که در کانال ها افتاده بودند را آغاز کرد و اعتقاد داشت این نشانه ای از روح شیطانی بوده و شروع به آویزان کردن عروسک ها از درخت ها کرد تا در برابر شیطان حفظ شود و همچنین به روح دختر مرده آرامش ببخشد. بزودی دان جولیان کل جزیره را تبدیل به یک جاذبه گردشگری وحشتانک کرد.

عروسک های کهنه و آویزان در جزیره عروسک های مکزیکوسیتی

دان جولیان سانتانا باررا تلاشی برای تمیز کردن یا درست کردن عروسک ها نمی کرد و آن ها را بدون چشم و دست و پا و کثیف آویزان می کرد. حتی عروسک هایی را که ظاهر خوب و سالم داشتند را هم آب و هوا با گذشت زمان، خراب کرد. بعد از مدتی یک گالری به وسعت یک جزیره از چهره های ترسناک و رنگ پریده تشکیل می داد.

عروسک کهنه در جزیره عروسک های مکزیکوسیتی

تاثیر نور آفتاب و باد و باران طوری بود که عروسک ها را با لک و تاول و ترک و رنگ پریده به چهره های جمجمه شکل و ترسناکی تبدیل می کرد و به نظر می رسید از یک بیماری دردناک رنج می برند. بیشتر عروسک ها ها دست و پا یا سایر اندامشان را از دست داده اند و حتی برخی عروسک ها بدون سر می باشند و به زیستگاه عنکبوت ها و حشرات عجیب و غریب تبدیل شده اند.
دان جولیان از پنجاه سال قبل از مرگ خود و تا سال 2001 در این جزیره زندگی کرده است. جالب است بدانید که دان جولیان سانتانا باررا نیز در همان محدوده ای که اعتقاد داشت دخترک ناتوان در آن جا غرق شده است، غرق شد و جان خود را از دست داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۶
jibojet jibojet

جهانگردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی